Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
sprzedawanego towaru z jakimś prezentem, np. proszku do prania z próbką płynu do płukania, kartonu piwa z firmową szklaneczką, daje znakomite rezultaty".

Kup i wygraj

Inną naszą słabością, którą specjaliści od marketingu starają się wykorzystać, jest zamiłowanie do hazardu. Dla osób o takich upodobaniach sklep może stać się wielką kolekturą totolotka: wszędzie konkursy, loterie, zdrapki. Kupując pastę do zębów, można wygrać Toyotę, paczka ciasteczek otwiera nam szanse zdobycia 100 tys. zł lub jednego z pięciu Fiatów Seicento, decydując się na sprzęt sportowy, możemy stać się właścicielem Nissana Terrano II. "Kup i wygraj", zachęcają plakaty. To wyjątkowo popularna, a jednocześnie kontrowersyjna forma
sprzedawanego towaru z jakimś prezentem, np. proszku do prania z próbką płynu do płukania, kartonu piwa z firmową szklaneczką, daje znakomite rezultaty"&lt;/&gt;.<br><br>&lt;tit&gt;Kup i wygraj&lt;/&gt;<br><br>Inną naszą słabością, którą specjaliści od marketingu starają się wykorzystać, jest zamiłowanie do hazardu. Dla osób o takich upodobaniach sklep może stać się wielką kolekturą totolotka: wszędzie konkursy, loterie, zdrapki. Kupując pastę do zębów, można wygrać Toyotę, paczka ciasteczek otwiera nam szanse zdobycia 100 tys. zł lub jednego z pięciu Fiatów Seicento, decydując się na sprzęt sportowy, możemy stać się właścicielem Nissana Terrano II. "Kup i wygraj", zachęcają plakaty. To wyjątkowo popularna, a jednocześnie kontrowersyjna forma
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego