Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
się także za pośrednictwem poczty. Polega to na rozesłaniu do klientów (lub potencjalnych klientów) informatorów o ofercie banku wraz z wnioskami o ich zakup. Mogą to być wnioski o otwarcie rachunku bankowego, zlecenia dokonania określonych czynności bankowych, wnioski kredytowe itp. Klienci przesyłają podpisane wnioski do banku, skąd otrzymują potwierdzenie zawarcia transakcji.
Produkty banku mogą być zaoferowane klientom nie tylko przez stacjonarne punkty sprzedaży (oddziały). Kiedy klient nie ma możliwości złożenia wizyty w banku albo życzy sobie bezpośredniego spotkania z pracownikami banku poza jego siedzibą, ze względu na ważność lub poufność sprawy, wówczas sprzedaż ma charakter bezpośredni, najczęściej w siedzibie (domu) klienta
się także za pośrednictwem poczty. Polega to na rozesłaniu do klientów (lub potencjalnych klientów) informatorów o ofercie banku wraz z wnioskami o ich zakup. Mogą to być wnioski o otwarcie rachunku bankowego, zlecenia dokonania określonych czynności bankowych, wnioski kredytowe itp. Klienci przesyłają podpisane wnioski do banku, skąd otrzymują potwierdzenie zawarcia transakcji.<br>Produkty banku mogą być zaoferowane klientom nie tylko przez stacjonarne punkty sprzedaży (oddziały). Kiedy klient nie ma możliwości złożenia wizyty w banku albo życzy sobie bezpośredniego spotkania z pracownikami banku poza jego siedzibą, ze względu na ważność lub poufność sprawy, wówczas sprzedaż ma charakter bezpośredni, najczęściej w siedzibie (domu) klienta
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego