Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 21
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
ale generalnie atmosfera targów nie sprzyja finalizowaniu umów - wyjaśnia Rosner. - Zazwyczaj proces podpisywania umowy jest długotrwały: na targach negocjuje się z agentami zagranicznych wydawców warunki współpracy, czasem zapadają ostateczne decyzje, po czym agenci wracają do siebie, prawnicy przygotowują umowy i wysyłają je do kontrahenta.

Targi są dobrą okazją porównania modnych trendów wydawniczych. Okazuje się, że mimo różnic profilowych poszczególne wydawnictwa coraz bardziej tematycznie zbliżają się do siebie. Jeszcze kilka lat temu duże firmy wydawnicze były nastawione głównie na literaturę piękną. Dzisiaj najbardziej modna jest literatura faktu, popularno-naukowa, historyczna oraz wszelkie poradniki zawierające receptę, jak w krótkim czasie zostać pięknym, zdrowym
ale generalnie atmosfera targów nie sprzyja finalizowaniu umów - wyjaśnia Rosner. - Zazwyczaj proces podpisywania umowy jest długotrwały: na targach negocjuje się z agentami zagranicznych wydawców warunki współpracy, czasem zapadają ostateczne decyzje, po czym agenci wracają do siebie, prawnicy przygotowują umowy i wysyłają je do kontrahenta.<br><br> Targi są dobrą okazją porównania modnych trendów wydawniczych. Okazuje się, że mimo różnic profilowych poszczególne wydawnictwa coraz bardziej tematycznie zbliżają się do siebie. Jeszcze kilka lat temu duże firmy wydawnicze były nastawione głównie na literaturę piękną. Dzisiaj najbardziej modna jest literatura faktu, popularno-naukowa, historyczna oraz wszelkie poradniki zawierające receptę, jak w krótkim czasie zostać pięknym, zdrowym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego

Młodzieżowe Słowo Roku 2023

Zapraszamy do udziału w zabawie!

Wybierz słowo
Ile masz lat?
Honorowy Mecenas Plebiscytu

Pobierz e-book "Chwytaj mem" Bartka Chacińskiego!

Honorowy Mecenas Plebiscytu
Zagłosuj
Administratorem danych osobowych uczestników plebiscytu jest Wydawnictwo Naukowe PWN S.A. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących prawach, dostępne jest w Regulaminie. W przypadku wyrażenia zgód marketingowych współadministratorami danych są Wydawnictwo Naukowe PWN S.A. oraz ePWN Sp. z o.o., na zasadach określonych w Polityce Prywatności.

WEŹ UDZIAŁ W AKCJI "MŁODZIEŻOWE SŁOWO ROKU 2023"!