Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
relacji znaczeń, emocji, sytuacji użycia produktu i technik efektownych zestawień formalnych.
Jakie zasadnicze błędy popełnić można przy tworzeniu sloganu? Z pewnością do błędów należy używanie nadmiaru przymiotników, które później nieustannie trzeba uzasadniać. Nie ma też nic gorszego od frazy złożonej z przymiotników będącej równocześnie prostym stwierdzeniem. Najczęściej staje się ona truizmem już przy pierwszym odbiorze. Najlepszych na świecie tzw. "oryginalnych jakości" jest zatrzęsienie. Duże niebezpieczeństwo wiąże się również z budowaniem sloganów o negatywnym ładunku emocjonalnym. Nawet jeśli są doskonałe przy pierwszym odbiorze - po wielokrotnym wykorzystaniu, interpretowany jest ich negatywny rdzeń emocjonalny. A ponieważ slogan oznacza komunikat, a komunikat obraz produktu, zaś
relacji znaczeń, emocji, sytuacji użycia produktu i technik efektownych zestawień formalnych. <br>Jakie zasadnicze błędy popełnić można przy tworzeniu sloganu? Z pewnością do błędów należy używanie nadmiaru przymiotników, które później nieustannie trzeba uzasadniać. Nie ma też nic gorszego od frazy złożonej z przymiotników będącej równocześnie prostym stwierdzeniem. Najczęściej staje się ona truizmem już przy pierwszym odbiorze. Najlepszych na świecie tzw. "oryginalnych jakości" jest zatrzęsienie. Duże niebezpieczeństwo wiąże się również z budowaniem sloganów o negatywnym ładunku emocjonalnym. Nawet jeśli są doskonałe przy pierwszym odbiorze - po wielokrotnym wykorzystaniu, interpretowany jest ich negatywny rdzeń emocjonalny. A ponieważ slogan oznacza komunikat, a komunikat obraz produktu, zaś
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego