Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
dramaturgię danej sytuacji lub wiadomości. Jeśli emocja zapisywana w komunikacie nie wywołuje autentycznej reakcji lub jeśli nie wywołuje pobudzenia z powodu struktury sytuacji, której dotyczy, najczęściej jest nieefektywna. Sama etykieta emocjonalna, a także użycie oceniających przymiotników, rzadko są wiarygodne. Jeśli obraz produktu odnosi się do radości po długotrwałym oczekiwaniu i trwałości satysfakcji z posiadania - jego skuteczność zależeć będzie od konkretnych elementów zdarzenia ukazujących uciążliwość oczekiwania oraz ulgę i silne doznania związane z osiągnięciem celu. Analogicznie - trwałość satysfakcji oznacza jej niepodatność na zmiany w ściśle określonych dla danego produktu warunkach.
Konsekwencje związane z procesami wymiany. Odnoszą się one do bilansu zysków i
dramaturgię danej sytuacji lub wiadomości. Jeśli emocja zapisywana w komunikacie nie wywołuje autentycznej reakcji lub jeśli nie wywołuje pobudzenia z powodu struktury sytuacji, której dotyczy, najczęściej jest nieefektywna. Sama etykieta emocjonalna, a także użycie oceniających przymiotników, rzadko są wiarygodne. Jeśli obraz produktu odnosi się do radości po długotrwałym oczekiwaniu i trwałości satysfakcji z posiadania - jego skuteczność zależeć będzie od konkretnych elementów zdarzenia ukazujących uciążliwość oczekiwania oraz ulgę i silne doznania związane z osiągnięciem celu. Analogicznie - trwałość satysfakcji oznacza jej niepodatność na zmiany w ściśle określonych dla danego produktu warunkach. <br>Konsekwencje związane z procesami wymiany. Odnoszą się one do bilansu zysków i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego