Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
nawet o 30 procent.
Opony takie różnią się od letnich przede wszystkim konstrukcją: klocki bieżnika mają specjalne nacięcia tworzące ząbki, które wrzynają się w twardą warstwę śniegu lub lodu i pomagają utrzymać lepszy kontakt z podłożem. Ważny jest także materiał, z którego są wykonane - guma
"zimowa" w niskich temperaturach nie twardnieje tak jak letnia, dzięki czemu jest elastyczniejsza i o wiele lepiej przylega do nawierzchni. Nie warto na tym oszczędzać - koszt "zimówek" będzie na pewno niższy niż ewentualny rachunek od blacharza. Estetki powinny również - na czas zimowego posypywania asfaltu solą - rozważyć rezygnację z aluminiowych felg, które pod wpływem soli żółkną.

Samochód
nawet o 30 procent.<br>Opony takie różnią się od letnich przede wszystkim konstrukcją: klocki bieżnika mają specjalne nacięcia tworzące ząbki, które wrzynają się w twardą warstwę śniegu lub lodu i pomagają utrzymać lepszy kontakt z podłożem. Ważny jest także materiał, z którego są wykonane - guma <br>"zimowa" w niskich temperaturach nie twardnieje tak jak letnia, dzięki czemu jest elastyczniejsza i o wiele lepiej przylega do nawierzchni. Nie warto na tym oszczędzać - koszt &lt;orig&gt;"zimówek"&lt;/&gt; będzie na pewno niższy niż ewentualny rachunek od blacharza. Estetki powinny również - na czas zimowego posypywania asfaltu solą - rozważyć rezygnację z aluminiowych felg, które pod wpływem soli żółkną. <br><br>&lt;tit&gt;Samochód
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego