Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Agata Szczech z Renault Polska. - W ciągu trzech dni 1,6 mln osób wsiadło do Twingo i próbowało szczęścia. Choć akcja służyła głównie tworzeniu wizerunku firmy, to jednak wyniki handlowe były bardzo dobre. W ciągu trzech dni sprzedaliśmy trzysta samochodów, a Twingo Zet stało się najpopularniejszą wersją tego modelu.

Promocja twarzą w twarz

Masowe akcje, promocje cenowe, konkursy i loterie robione są na ślepo. Wprawdzie określa się zwykle tzw. grupę docelową, czyli te osoby, na których zainteresowaniu zależy organizatorowi najbardziej, jednak nie zawsze udaje się skutecznie do nich dotrzeć. Dlatego karierę robi dziś marketing bezpośredni, czyli takie działania, w których odbiorcą promocji jest
Agata Szczech z Renault Polska. - W ciągu trzech dni 1,6 mln osób wsiadło do Twingo i próbowało szczęścia. Choć akcja służyła głównie tworzeniu wizerunku firmy, to jednak wyniki handlowe były bardzo dobre. W ciągu trzech dni sprzedaliśmy trzysta samochodów, a Twingo Zet stało się najpopularniejszą wersją tego modelu.<br><br>&lt;tit&gt;Promocja twarzą w twarz&lt;/&gt;<br><br>Masowe akcje, promocje cenowe, konkursy i loterie robione są na ślepo. Wprawdzie określa się zwykle tzw. grupę docelową, czyli te osoby, na których zainteresowaniu zależy organizatorowi najbardziej, jednak nie zawsze udaje się skutecznie do nich dotrzeć. Dlatego karierę robi dziś marketing bezpośredni, czyli takie działania, w których odbiorcą promocji jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego