Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy motoryzacyjne
Rok: 1999
Opla w Polsce.
Scott R. Mackie - Dyrektor Generalny General Motors Poland i Opel Polska

Fabryki z pozoru wydają się podobne do siebie. Pracowałem w naszych zakładach w Portugalii, Anglii oraz w centrali General Motors Europe w Szwajcarii. Wiem, że każdy zakład jest inny, każdy ma swoją specyfikę. Budynki gliwickiego zakładu tworzą kompleks w kształcie litery "T", co stwarza możliwość ewentualnej rozbudowy. Wysoki stopień automatyzacji produkcji i dbałość o środowisko naturalne stanowią o nowoczesności tego obiektu. Mamy tu jedną z najnowocześniejszych lakierni General Motors w Europie, całkowicie zautomatyzowaną i energooszczędną, w której wykorzystuje się lakiery wodorozcieńczalne.
Pamiętajmy jednak, że to ludzie produkują
Opla w Polsce.<br>Scott R. Mackie - Dyrektor Generalny General Motors Poland i Opel Polska<br><br>Fabryki z pozoru wydają się podobne do siebie. Pracowałem w naszych zakładach w Portugalii, Anglii oraz w centrali General Motors Europe w Szwajcarii. Wiem, że każdy zakład jest inny, każdy ma swoją specyfikę. Budynki gliwickiego zakładu tworzą kompleks w kształcie litery "T", co stwarza możliwość ewentualnej rozbudowy. Wysoki stopień automatyzacji produkcji i dbałość o środowisko naturalne stanowią o nowoczesności tego obiektu. Mamy tu jedną z najnowocześniejszych lakierni General Motors w Europie, całkowicie zautomatyzowaną i energooszczędną, w której wykorzystuje się lakiery wodorozcieńczalne.<br>Pamiętajmy jednak, że to ludzie produkują
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego