Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
stopniem zaangażowania podmiotu.
W celu realizacji celów kampanii reklamowej mamy do dyspozycji następujące środki:
1, określoną ilość informacji istotną dla odbiorcy ze względu na swe cechy motywacyjne;
2, określoną ilość informacji istotną ze względu na jej przydatność w konstrukcji wiadomości, którą odbiorca może uznać za interesującą;
3, środki formalne umożliwiające tworzenie typów wiadomości gwarantujących dotarcie informacji do odbiorcy;
4, ładunek emocjonalny argumentacji kodowanej w wiadomości oraz emocje związane ze strukturą samego przekazu;
5, strategie ekspozycji komunikatów określających jej częstość oraz typ sytuacji, w której komunikat dociera do odbiorcy;
6, strategie tworzenia komunikatów gwarantujących ciągłość ich identyfikacji.
Podstawowa struktura przekazu reklamowego jest
stopniem zaangażowania podmiotu. <br>W celu realizacji celów kampanii reklamowej mamy do dyspozycji następujące środki: <br>1, określoną ilość informacji istotną dla odbiorcy ze względu na swe cechy motywacyjne; <br>2, określoną ilość informacji istotną ze względu na jej przydatność w konstrukcji wiadomości, którą odbiorca może uznać za interesującą; <br>3, środki formalne umożliwiające tworzenie typów wiadomości gwarantujących dotarcie informacji do odbiorcy; <br>4, ładunek emocjonalny argumentacji kodowanej w wiadomości oraz emocje związane ze strukturą samego przekazu; <br>5, strategie ekspozycji komunikatów określających jej częstość oraz typ sytuacji, w której komunikat dociera do odbiorcy; <br>6, strategie tworzenia komunikatów gwarantujących ciągłość ich identyfikacji. <br>Podstawowa struktura przekazu reklamowego jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego