Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
być odbierane dokładniej i z większym zainteresowaniem. Jednak nawet przy coraz większym zainteresowaniu przekazem, komunikacja poprzez reklamę z reguły nie osiąga jakości, która jest standardem w formach komunikacji opartych na kontaktach bezpośrednich. Jego naturalnej elastyczności i zwrotności nie zastąpią żadne formy komunikacji masowej.
Ciąg komunikatów kodowany w różnych formach zapisu tworzy przekaz reklamowy określonej kampanii, który dociera we fragmentach, i którego każde kolejne dotarcie oddzielają dość długie odcinki czasu. Do tych przerw w ciągłości kontaktu odbiorca nie jest przyzwyczajony, więc nie może ich przewidywać, jak to ma miejsce w przypadku cyklicznych programów telewizyjnych lub radiowych. Wszystko to sprzyja utracie kontaktu oraz
być odbierane dokładniej i z większym zainteresowaniem. Jednak nawet przy coraz większym zainteresowaniu przekazem, komunikacja poprzez reklamę z reguły nie osiąga jakości, która jest standardem w formach komunikacji opartych na kontaktach bezpośrednich. Jego naturalnej elastyczności i zwrotności nie zastąpią żadne formy komunikacji masowej. <br>Ciąg komunikatów kodowany w różnych formach zapisu tworzy przekaz reklamowy określonej kampanii, który dociera we fragmentach, i którego każde kolejne dotarcie oddzielają dość długie odcinki czasu. Do tych przerw w ciągłości kontaktu odbiorca nie jest przyzwyczajony, więc nie może ich przewidywać, jak to ma miejsce w przypadku cyklicznych programów telewizyjnych lub radiowych. Wszystko to sprzyja utracie kontaktu oraz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego