Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 02.22
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
z najbardziej obleganych przez kandydatów.
Socjologowie widzą przyczynę takiego stanu rzeczy w stopniowym bogaceniu się społeczeństwa. Ludzie, przynajmniej w miastach, coraz większą wagę przywiązują do swojego zdrowia, inwestują w nie.
Nic zatem dziwnego, że bloki reklamowe w telewizji przepełnione są spotami promującymi lekarstwa. Pod względem ilości mogą one rywalizować chyba tylko ze środkami czystości.
- Ludzie kupują wszystko, co jest reklamowane - mówi lekarz medycyny Alicja Kulczyńska - coraz częściej leczą się sami. Bardzo często, zamiast słuchać rad lekarza, sugerują się tym co zobaczyli w reklamie - dodaje pani doktor.
Dlatego wprowadzono zakaz promowania lekarstw przez aktorów przebranych za lekarzy. Okazuje się, że siła autorytetu osoby
z najbardziej obleganych przez kandydatów.<br>Socjologowie widzą przyczynę takiego stanu rzeczy w stopniowym bogaceniu się społeczeństwa. Ludzie, przynajmniej w miastach, coraz większą wagę przywiązują do swojego zdrowia, inwestują w nie.<br>Nic zatem dziwnego, że bloki reklamowe w telewizji przepełnione są &lt;orig&gt;spotami&lt;/&gt; promującymi lekarstwa. Pod względem ilości mogą one rywalizować chyba tylko ze środkami czystości.<br>- Ludzie kupują wszystko, co jest reklamowane - mówi lekarz medycyny Alicja Kulczyńska - coraz częściej leczą się sami. Bardzo często, zamiast słuchać rad lekarza, sugerują się tym co zobaczyli w reklamie - dodaje pani doktor.<br>Dlatego wprowadzono zakaz promowania lekarstw przez aktorów przebranych za lekarzy. Okazuje się, że siła autorytetu osoby
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego