Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
zakładów dzisiejszej FSM. Byt to dobry zaczątek. Najważniejsze i najtrudniejsze trzeba było jednak robić od podstaw w Bielsku Białej i w Tychach.

REKORDOWE TEMPO

- Pierwsze 111 rys. samochodów opuściło fabrykę (w lutym 1975 roku) po 30 miesiącach produkcji
- Drugie 111 tys. samochodów opuści FSM w ciągu 15 miesięcy
- Trzecie 111 tys. samochodów wyjedzie w niecały rok, zaś
- Czwarte 111 tys. wozów wyjedzie z FSM w 5 miesięcy
Podpisanie w październiku 1971 porozumienia z włoską firmą FIAT w sprawie uruchomienia w Polsce wielkoseryjnej produkcji samochodów małolitrażowych w oparciu o spłatę zaciągniętych kredytów gotowymi wyrobami wytwarzanymi przez tę fabrykę wymagała między innymi powołania
zakładów dzisiejszej FSM. Byt to dobry zaczątek. Najważniejsze i najtrudniejsze trzeba było jednak robić od podstaw w Bielsku Białej i w Tychach. <br><br>&lt;tit&gt; REKORDOWE TEMPO &lt;/&gt;<br><br>- Pierwsze 111 rys. samochodów opuściło fabrykę (w lutym 1975 roku) po 30 miesiącach produkcji<br>- Drugie 111 tys. samochodów opuści FSM w ciągu 15 miesięcy <br>- Trzecie 111 tys. samochodów wyjedzie w niecały rok, zaś <br>- Czwarte 111 tys. wozów wyjedzie z FSM w 5 miesięcy <br>Podpisanie w październiku 1971 porozumienia z włoską firmą FIAT w sprawie uruchomienia w Polsce wielkoseryjnej produkcji samochodów małolitrażowych w oparciu o spłatę zaciągniętych kredytów gotowymi wyrobami wytwarzanymi przez tę fabrykę wymagała między innymi powołania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego