Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Poczta Polska
Rok: 2003
NIEMIECKA
forsuje markę DHL. Program STAR zwiększa zyski o 40%
Deutsche Post ogłosiła, że zamierza do 2005 r. i zwiększyć swe zyski operacyjne aż o 40 proc.Pomóc jej w tym ma integracja doręczeniowych i usług ekspresowych i logistycznych pod jedną wspólną marką DHL. Jest to poniekąd konieczne, gdyż w ub. roku wartość przejętych przez Pocztę Niemiecką różnych firm na świecie przekroczyła 6 mld euro. Często ich czynności dublowały się, na czym tylko traciła efektywność działania. Uniemożliwiało to zaoferowanie klientom bardziej wyspecjalizowanych, a więc i droższych usług. Dlatego nowy program, znany pod kryptonimem STAR ("Gwiazda"), powstał według dyrektora generalnego Klausa Zumwinkla
NIEMIECKA <br>forsuje markę DHL. Program STAR zwiększa zyski o 40%&lt;/&gt;<br>Deutsche Post ogłosiła, że zamierza do 2005 r. i zwiększyć swe zyski operacyjne aż o 40 proc.Pomóc jej w tym ma integracja doręczeniowych i usług ekspresowych i logistycznych pod jedną wspólną marką DHL. Jest to poniekąd konieczne, gdyż w ub. roku wartość przejętych przez Pocztę Niemiecką różnych firm na świecie przekroczyła 6 mld euro. Często ich czynności dublowały się, na czym tylko traciła efektywność działania. Uniemożliwiało to zaoferowanie klientom bardziej wyspecjalizowanych, a więc i droższych usług. Dlatego nowy program, znany pod kryptonimem STAR ("Gwiazda"), powstał według dyrektora generalnego Klausa Zumwinkla
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego