Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
zbyt duża i czytelna dla odbiorcy przekazu. Warto zauważyć, że wraz z nasileniem się udziału reklamy w formach komunikacji masowej, świadomość jej konwencjonalnego charakteru w społeczeństwach o wysokiej kulturze komunikacyjnej zwiększa tolerancję odbiorcy na deformacje i tendencyjność w sposobach przedstawiania faktów i wydarzeń. To, co w każdej innej formie komunikacji uchodziłoby za oszustwo, w reklamie jest czytelnym, lub pozornie czytelnym, elementem konwencji.
REKLAMA A ŚRODKI WPŁYWU SPOŁECZNEGO
Skuteczne stosowanie środków perswazyjnych w procesie reklamy uwarunkowane jest dwoma podstawowymi czynnikami. Pierwszy związany jest z możliwością naruszenia przez daną technikę perswazyjną warunków określających przebieg komunikacji. Stosowany efekt będzie wtedy łatwo rozpoznawalny przez odbiorcę
zbyt duża i czytelna dla odbiorcy przekazu. Warto zauważyć, że wraz z nasileniem się udziału reklamy w formach komunikacji masowej, świadomość jej konwencjonalnego charakteru w społeczeństwach o wysokiej kulturze komunikacyjnej zwiększa tolerancję odbiorcy na deformacje i tendencyjność w sposobach przedstawiania faktów i wydarzeń. To, co w każdej innej formie komunikacji uchodziłoby za oszustwo, w reklamie jest czytelnym, lub pozornie czytelnym, elementem konwencji. <br>&lt;tit&gt;REKLAMA A ŚRODKI WPŁYWU SPOŁECZNEGO&lt;/&gt;<br>Skuteczne stosowanie środków perswazyjnych w procesie reklamy uwarunkowane jest dwoma podstawowymi czynnikami. Pierwszy związany jest z możliwością naruszenia przez daną technikę perswazyjną warunków określających przebieg komunikacji. Stosowany efekt będzie wtedy łatwo rozpoznawalny przez odbiorcę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego