Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Karan
Nr: 9-10
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
uzależnienia (mechanizmy popadania w nałóg) oraz fakty (a nie mity) dotyczących poszczególnych narkotyków.
Podsumowaniem tej części zajęć byłby komunikat mówiący o tym, że nie ma "nieszkodliwych narkotyków", że nawet małe ich ilości, czy sporadyczne próby zażywania mogą mieć konsekwencje dla zdrowia nastolatka. Wiadomo, że coraz częściej z narkotykami stykają się uczniowie szkół podstawowych, nie tylko średnich. Dobry program powinien więc być dostosowany do poziomu uczniów, ich możliwości i wiek.
W dalszej części spotkań powinny być poruszane tematy związane z systemem wartości, samodzielnością myślenia, presją rówieśniczą, przeciwstawieniem się manipulacji, podejmowaniem decyzji, opieraniem się reklamie środków odurzających oraz odmawianiem. Powinny znaleźć się takie elementy
uzależnienia (mechanizmy popadania w nałóg) oraz fakty (a nie mity) dotyczących poszczególnych narkotyków. <br>Podsumowaniem tej części zajęć byłby komunikat mówiący o tym, że nie ma "nieszkodliwych narkotyków", że nawet małe ich ilości, czy sporadyczne próby zażywania mogą mieć konsekwencje dla zdrowia nastolatka. Wiadomo, że coraz częściej z narkotykami stykają się uczniowie szkół podstawowych, nie tylko średnich. Dobry program powinien więc być dostosowany do poziomu uczniów, ich możliwości i wiek.<br>W dalszej części spotkań powinny być poruszane tematy związane z systemem wartości, samodzielnością myślenia, presją rówieśniczą, przeciwstawieniem się manipulacji, podejmowaniem decyzji, opieraniem się reklamie środków odurzających oraz odmawianiem. Powinny znaleźć się takie elementy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego