Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
co powoduje obniżkę kosztów, stworzenie takich warunków zamówień publicznych, które umożliwiają dopływ większej liczby firm, tworzących presję cenową, presja silnych sieci dystrybucyjnych, działających w skali paneuropejskiej na dostawców, i dążenie do ujednolicania cen zakupu i nabywania produktów po cenach, jakie są w krajach o najniższym ich poziomie.
Mimo wszystkich czynników ujednolicających ceny, ich różnice nie znikną w pełni, przynajmniej w krótkim czasie. Nie stanie się to możliwe dopóki będą oddziaływać czynniki te różnice powodujące, czyli: zróżnicowane warunki konkurencyjne, niejednakowe struktury dystrybucyjne, skłonność nabywców do płacenia zróżnicowanych cen, różne stopy podatkowe.
O tym, że takie różnice cenowe jeszcze występują, świadczy badanie, przeprowadzone
co powoduje obniżkę kosztów, stworzenie takich warunków zamówień publicznych, które umożliwiają dopływ większej liczby firm, tworzących presję cenową, presja silnych sieci dystrybucyjnych, działających w skali paneuropejskiej na dostawców, i dążenie do ujednolicania cen zakupu i nabywania produktów po cenach, jakie są w krajach o najniższym ich poziomie.<br>Mimo wszystkich czynników ujednolicających ceny, ich różnice nie znikną w pełni, przynajmniej w krótkim czasie. Nie stanie się to możliwe dopóki będą oddziaływać czynniki te różnice powodujące, czyli: zróżnicowane warunki konkurencyjne, niejednakowe struktury dystrybucyjne, skłonność nabywców do płacenia zróżnicowanych cen, różne stopy podatkowe.<br>O tym, że takie różnice cenowe jeszcze występują, świadczy badanie, przeprowadzone
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego