Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
poszczególnych rynkach, gdyż stają się one coraz mniej oddzielone od innych.
Tę strategię stosują zwykle małe przedsiębiorstwa, które nie mogą działać w dużej skali całego rynku europejskiego.
Paneuropejska strategia niskich cen
Taki wariant przyjmują zazwyczaj duże firmy, które działają w dużej skali i wyzyskują jej korzyści. Jest to możliwe dzięki ujednolicaniu się popytu w różnych krajach europejskich i likwidacji barier taryfowych i pozataryfowych, co umożliwia masową w skali międzynarodowej sprzedaż produktów po relatywnie niskich cenach.

Skoncentrowana geograficznie strategia dyferencjacji

Takie rozwiązanie strategiczne oznacza dość duży stopień specjalizacji. Produkty danej firmy lub inne jej działania marketingowe o charakterze oryginalnym są dostosowane do
poszczególnych rynkach, gdyż stają się one coraz mniej oddzielone od innych.<br>Tę strategię stosują zwykle małe przedsiębiorstwa, które nie mogą działać w dużej skali całego rynku europejskiego.<br>Paneuropejska strategia niskich cen<br>Taki wariant przyjmują zazwyczaj duże firmy, które działają w dużej skali i wyzyskują jej korzyści. Jest to możliwe dzięki ujednolicaniu się popytu w różnych krajach europejskich i likwidacji barier taryfowych i pozataryfowych, co umożliwia masową w skali międzynarodowej sprzedaż produktów po relatywnie niskich cenach.<br><br>&lt;tit&gt;Skoncentrowana geograficznie strategia dyferencjacji&lt;/&gt;<br><br>Takie rozwiązanie strategiczne oznacza dość duży stopień specjalizacji. Produkty danej firmy lub inne jej działania marketingowe o charakterze oryginalnym są dostosowane do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego