Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
np. przez kontekst sytuacji odbioru wiadomości. Informacja ta powoduje interpretacje, które nie są wynikiem procesu dekodowania treści zawartych w przekazie w wyniku ich kodowania przez nadawcę. W związku z tym komunikowanie może mieć charakter ukierunkowany na cel (instrumentalny) lub służyć samemu kontaktowi między nadawcą i odbiorcą. W przypadku komunikacji instrumentalnej ukierunkowana jest ona przez motywy ukierunkowane na nadawcę, motywy ukierunkowane na odbiorcę lub motywy ukierunkowane zarówno na nadawcę, jak i odbiorcę.
Firma lub partia polityczna, realizująca skuteczną kampanię reklamową adresowaną do szerokiej grupy odbiorców, która osiągając swój cel, zaczyna realizować wyłącznie interesy wąskiej grupy społecznej, dąży w trakcie kampanii do osiągnięcia
np. przez kontekst sytuacji odbioru wiadomości. Informacja ta powoduje interpretacje, które nie są wynikiem procesu dekodowania treści zawartych w przekazie w wyniku ich kodowania przez nadawcę. W związku z tym komunikowanie może mieć charakter ukierunkowany na cel (instrumentalny) lub służyć samemu kontaktowi między nadawcą i odbiorcą. W przypadku komunikacji instrumentalnej ukierunkowana jest ona przez motywy ukierunkowane na nadawcę, motywy ukierunkowane na odbiorcę lub motywy ukierunkowane zarówno na nadawcę, jak i odbiorcę. <br>Firma lub partia polityczna, realizująca skuteczną kampanię reklamową adresowaną do szerokiej grupy odbiorców, która osiągając swój cel, zaczyna realizować wyłącznie interesy wąskiej grupy społecznej, dąży w trakcie kampanii do osiągnięcia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego