Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
Sauo Paulo, a także grime z biednych części Londynu i jamajskie ragga czy nawet hip-hop, choć powstały w różnych zakątkach globu, mają ze sobą wiele wspólnego. Próbują pogodzić popkulturowe inspiracje z szacunkiem dla rodzimej tradycji, taneczne rytmy i syntetyczne brzmienia, szaleńczą zabawę i rebeliancki etos.
M.I.A. nie ukrywa swych fascynacji. W jej twórczości rozbrzmiewają echa dokonań podziemnych gwiazd z różnych kontynentów, ale kosmopolityzm, podkreślany marketingowym hasłem "muzyka bez granic", w jej wykonaniu to nie synteza czy autorski styl, tylko pastisz. Muzykę z "Arular" - bez wątpienia ciekawą - trudno oceniać według tych samych kryteriów co dokonania anonimowych artystów z ulic
Sauo Paulo, a także grime z biednych części Londynu i jamajskie ragga czy nawet hip-hop, choć powstały w różnych zakątkach globu, mają ze sobą wiele wspólnego. Próbują pogodzić popkulturowe inspiracje z szacunkiem dla rodzimej tradycji, taneczne rytmy i syntetyczne brzmienia, szaleńczą zabawę i rebeliancki etos. <br>M.I.A. nie ukrywa swych fascynacji. W jej twórczości rozbrzmiewają echa dokonań podziemnych gwiazd z różnych kontynentów, ale kosmopolityzm, podkreślany marketingowym hasłem "muzyka bez granic", w jej wykonaniu to nie synteza czy autorski styl, tylko pastisz. Muzykę z "Arular" - bez wątpienia ciekawą - trudno oceniać według tych samych kryteriów co dokonania anonimowych artystów z ulic
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego