Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 19
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
Zgodnie podkreślono, że opracowanie to powinno stać się punktem wyjścia do rzetelnego raportu o stanie powiatu, który będzie podstawą do monitoringu i opracowywanej strategii.
Problem strategii był zresztą omawiany osobno przy okazji wystąpienia Bożeny Pietras z Agencji Rozwoju Regionu Krakowskiego. Ta znana m.in. z przygotowania inwestycji Kraków-Południe przy ul. Zakopiańskiej agencja, zobowiązała się przygotować strategię rozwoju powiatu tatrzańskiego. Opracowana ona zostanie najprawdopodobniej do roku 2010, a prace nad nią prowadzone będą na zasadzie partnerstwa. - Nie będziemy niczego przywozić w teczce - zapewniała przedstawicielka Agencji. - Wszystkie sprawy uzgadniać będziemy z miejscowymi środowiskami. Nie będziemy także tworzyć wielkich centrów handlowych - rozwiewała obawy
Zgodnie podkreślono, że opracowanie to powinno stać się punktem wyjścia do rzetelnego raportu o stanie powiatu, który będzie podstawą do monitoringu i opracowywanej strategii.<br>Problem strategii był zresztą omawiany osobno przy okazji wystąpienia Bożeny Pietras z Agencji Rozwoju Regionu Krakowskiego. Ta znana m.in. z przygotowania inwestycji Kraków-Południe przy ul. Zakopiańskiej agencja, zobowiązała się przygotować strategię rozwoju powiatu tatrzańskiego. Opracowana ona zostanie najprawdopodobniej do roku 2010, a prace nad nią prowadzone będą na zasadzie partnerstwa. - Nie będziemy niczego przywozić w teczce - zapewniała przedstawicielka Agencji. - Wszystkie sprawy uzgadniać będziemy z miejscowymi środowiskami. Nie będziemy także tworzyć wielkich centrów handlowych - rozwiewała obawy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego