Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
poprzez kombinację różnych jej elementów dla jednego produktu) może powodować negatywne konsekwencje. Na przykład klienci, wobec których bank stosuje wyższe ceny na dany produkt (np. bez rabatów, na krótszy termin, wyższe oprocentowanie itp. ), mogą poczuć się gorzej traktowani i zrezygnować z usług banku. Dlatego zaleca się stosować różnicowanie cen z umiarem i koncentrować się przede wszystkim na różnicowaniu oferty banku, tj. na wprowadzaniu nowych rodzajów usług dla klientów. Polityka cenowa banków może także polegać na oferowaniu po stosunkowo niskich cenach niektórych produktów podstawowych (np. niskie opłaty za prowadzenie rachunków rozliczeniowych), zakładając, że są to produkty promujące pozostałą ofertę banku. Korzystanie z
poprzez kombinację różnych jej elementów dla jednego produktu) może powodować negatywne konsekwencje. Na przykład klienci, wobec których bank stosuje wyższe ceny na dany produkt (np. bez rabatów, na krótszy termin, wyższe oprocentowanie itp. ), mogą poczuć się gorzej traktowani i zrezygnować z usług banku. Dlatego zaleca się stosować różnicowanie cen z umiarem i koncentrować się przede wszystkim na różnicowaniu oferty banku, tj. na wprowadzaniu nowych rodzajów usług dla klientów. Polityka cenowa banków może także polegać na oferowaniu po stosunkowo niskich cenach niektórych produktów podstawowych (np. niskie opłaty za prowadzenie rachunków rozliczeniowych), zakładając, że są to produkty promujące pozostałą ofertę banku. Korzystanie z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego