Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 13/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
jest stworzenie przez lidera konsorcjum bankowego, "odpowiedniego, rygorystycznie kontrolowanego programu finansowania produkcji statków w celu odzyskania pieniędzy i być może wyprowadzenia stoczni z kłopotów". - To realne pod warunkiem, że prawidłowo oceni się wiarygodność stoczni i jej zdolność kredytową, a także poziom zabezpieczeń i możliwość realizacji portfela zamówień. Jestem bardzo, bardzo umiarkowanym optymistą - powiedział prof. Flejterski. Jego zdaniem, ważne jest, aby skarb państwa i banki przestały się na siebie oglądać. Zbyt długie wyczekiwanie nie służy sprawie. Zdaniem M. Tałasiewicza, jednym z realnych scenariuszy rozwoju sytuacji jest dokapitalizowanie Stoczni Szczecińskiej Porta Holding SA, podmiotu kontrolującego grupę. Zbyt mały jest bowiem kapitał własny tej
jest stworzenie przez lidera konsorcjum bankowego, <q>"odpowiedniego, rygorystycznie kontrolowanego programu finansowania produkcji statków w celu odzyskania pieniędzy i być może wyprowadzenia stoczni z kłopotów"</>. <q>- To realne pod warunkiem, że prawidłowo oceni się wiarygodność stoczni i jej zdolność kredytową, a także poziom zabezpieczeń i możliwość realizacji portfela zamówień. Jestem bardzo, bardzo umiarkowanym optymistą</> - powiedział prof. Flejterski. Jego zdaniem, ważne jest, aby skarb państwa i banki przestały się na siebie oglądać. Zbyt długie wyczekiwanie nie służy sprawie. Zdaniem M. Tałasiewicza, jednym z realnych scenariuszy rozwoju sytuacji jest dokapitalizowanie Stoczni Szczecińskiej Porta Holding SA, podmiotu kontrolującego grupę. Zbyt mały jest bowiem kapitał własny tej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego