Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.23 (19)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
I trudno dziwić się sponsorom, bo w końcu grają panie, a w ich przypadku właśnie spodenki i przód koszulki to najbardziej eksponowane i atrakcyjne miejsca na reklamę - mówi Andrzej Balsewicz, prezes sekcji siatkarskiej kobiet Gwardii Wrocław. Do tej pory jego zespół grał bez reklamy na spodenkach. Teraz jest bliski podpisania umowy opiewającej na kilkadziesiąt tysięcy złotych.
- Dokładnych sum nikt nie chce zdradzać - mówi Radosław Ciemięga, wiceprezes Nafty Piła. - Na spodenkach naszych zawodniczek jest nazwa jednego sponsora, ale umowa z firmą SAF dotyczy także miejsc na bandach okalających boisko i taśmie siatki. To suma ponad 100 tys. zł. Mniej płaci się za
I trudno dziwić się sponsorom, bo w końcu grają panie, a w ich przypadku właśnie spodenki i przód koszulki to najbardziej eksponowane i atrakcyjne miejsca na reklamę&lt;/&gt; - mówi Andrzej Balsewicz, prezes sekcji siatkarskiej kobiet Gwardii Wrocław. Do tej pory jego zespół grał bez reklamy na spodenkach. Teraz jest bliski podpisania umowy opiewającej na kilkadziesiąt tysięcy złotych.<br>&lt;q&gt;- Dokładnych sum nikt nie chce zdradzać&lt;/&gt; - mówi Radosław Ciemięga, wiceprezes Nafty Piła. &lt;q&gt;- Na spodenkach naszych zawodniczek jest nazwa jednego sponsora, ale umowa z firmą SAF dotyczy także miejsc na bandach okalających boisko i taśmie siatki. To suma ponad 100 tys. zł. Mniej płaci się za
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego