Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
znanej firmy ubezpieczeniowej specjalizującej się w ubezpieczeniach życiowych postanowił wykorzystać analityczny CRM do rozwiązania istotnego problemu biznesowego, jakim był wysoki odsetek polis rozwiązywanych po pierwszej wpłacie. Postanowiono zbudować model, który na podstawie danych dostarczonych przez klientów przed podpisaniem polisy wskaże polisy o wysokim prawdopodobieństwie rezygnacji w ciągu roku od podpisania umowy.
Pierwszym wyzwaniem było dostarczenie analitykom dostatecznie dużej ilości danych o wysokiej jakości. Stworzono zatem zorientowane na klienta repozytorium danych, w którym znajdował się kompletny opis wszystkich polis posiadanych przez klientów. Następnie na podstawie zgromadzonych informacji zbudowano model analityczny. Posługując się modelem zaprzestano zawierania polis z klientami, których zaliczono do 10
znanej firmy ubezpieczeniowej specjalizującej się w ubezpieczeniach życiowych postanowił wykorzystać analityczny CRM do rozwiązania istotnego problemu biznesowego, jakim był wysoki odsetek polis rozwiązywanych po pierwszej wpłacie. Postanowiono zbudować model, który na podstawie danych dostarczonych przez klientów przed podpisaniem polisy wskaże polisy o wysokim prawdopodobieństwie rezygnacji w ciągu roku od podpisania umowy.<br>Pierwszym wyzwaniem było dostarczenie analitykom dostatecznie dużej ilości danych o wysokiej jakości. Stworzono zatem zorientowane na klienta repozytorium danych, w którym znajdował się kompletny opis wszystkich polis posiadanych przez klientów. Następnie na podstawie zgromadzonych informacji zbudowano model analityczny. Posługując się modelem zaprzestano zawierania polis z klientami, których zaliczono do 10
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego