Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
która nie spełniła kryteriów z Maastricht, oraz bez Wielkiej Brytanii, Szwecji i Danii; kraje te zrezygnowały z uczestnictwa w EMU w tym pierwszym okresie. Jednakże 25 marca 1998 r. Komisja Europejska i Europejski Instytut Walutowy zarekomendowały 11 krajów, które utworzą Europejską Unię Monetarną. Mimo różnych przeszkód i kontrowersji, powstaje nowa unia monetarna, obejmująca obszar zamieszkiwany przez 290,5mln osób.
Sprawa ta, obok implikacji politycznych, społecznych i makroekonomicznych, ma także wymiar mikroekonomiczny i będzie wpływać na funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Dotyczy to zarówno firm z krajów członkowskich, jak i z krajów spoza tego ugrupowania. Odnosi się to również do polskich eksporterów
która nie spełniła kryteriów z Maastricht, oraz bez Wielkiej Brytanii, Szwecji i Danii; kraje te zrezygnowały z uczestnictwa w EMU w tym pierwszym okresie. Jednakże 25 marca 1998 r. Komisja Europejska i Europejski Instytut Walutowy zarekomendowały 11 krajów, które utworzą Europejską Unię Monetarną. Mimo różnych przeszkód i kontrowersji, powstaje nowa unia monetarna, obejmująca obszar zamieszkiwany przez 290,5mln osób.<br>Sprawa ta, obok implikacji politycznych, społecznych i makroekonomicznych, ma także wymiar mikroekonomiczny i będzie wpływać na funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Dotyczy to zarówno firm z krajów członkowskich, jak i z krajów spoza tego ugrupowania. Odnosi się to również do polskich eksporterów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego