Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.23 (19)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Błękitnej Linii, zbyt długie rozpatrywanie skarg, opóźnienia w załatwianiu reklamacji i bezpodstawne nękanie przez firmę windykacyjną - to główne zarzuty pod adresem Telekomunikacji, które bada teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. UOKiK wszczął właśnie postępowanie wyjaśniające przeciwko TP SA. Urząd twierdzi, że zlikwidowanie punktów obsługi klienta i zastąpienie ich Błękitną Linią uniemożliwia klientom TP SA skuteczne dochodzenie swych praw.
Z OSTATNIEJ CHWILI
Emeryci dostaną mniej
Od stycznia płacimy wyższą składkę zdrowotną. Zamiast 8 proc. naszego wynagrodzenia - 8,25 proc. A to oznacza, że emeryci i renciści już w tym miesiącu dostaną do ręki o parę złotych mniej. Z podatku, jaki płacą, będzie
Błękitnej Linii, zbyt długie rozpatrywanie skarg, opóźnienia w załatwianiu reklamacji i bezpodstawne nękanie przez firmę windykacyjną - to główne zarzuty pod adresem Telekomunikacji, które bada teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. UOKiK wszczął właśnie postępowanie wyjaśniające przeciwko TP SA. Urząd twierdzi, że zlikwidowanie punktów obsługi klienta i zastąpienie ich Błękitną Linią uniemożliwia klientom TP SA skuteczne dochodzenie swych praw.<br>&lt;tit1&gt;Z OSTATNIEJ CHWILI&lt;/&gt;<br>&lt;tit1&gt;Emeryci dostaną mniej&lt;/&gt;<br>Od stycznia płacimy wyższą składkę zdrowotną. Zamiast 8 proc. naszego wynagrodzenia - 8,25 proc. A to oznacza, że emeryci i renciści już w tym miesiącu dostaną do ręki o parę złotych mniej. Z podatku, jaki płacą, będzie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego