Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
REKLAMOWEJ
Czynniki sytuacyjne stanowią jeden z podstawowych modyfikatorów procesów orientacyjnych. W odniesieniu do procesu reklamy ich wpływ jest szczególnie silny, przede wszystkim w trakcie początkowych ekspozycji komunikatu, i ma charakter zakłócający. Podczas ekspozycji końcowych sytuacyjne zakłócenia odbioru wiadomości kompensowane są systemem nastawień odbiorcy na przetwarzanie komunikatu reklamowego wytworzonego na skutek uprzednich emisji. Intencja odbioru wiadomości prowadzić może do optymalizacji warunków przetwarzania wiadomości przez świadomą regulację własnego zachowania odbiorcy lub zmianę kanału, z jakiego odbierane są informacje na taki, który gwarantuje lepsze warunki percepcji.

W procesie reklamy, który jest sposobem komunikowania się za pośrednictwem przekazów o znacznym stopniu nieadekwatności w porównaniu do
REKLAMOWEJ&lt;/&gt;<br>Czynniki sytuacyjne stanowią jeden z podstawowych modyfikatorów procesów orientacyjnych. W odniesieniu do procesu reklamy ich wpływ jest szczególnie silny, przede wszystkim w trakcie początkowych ekspozycji komunikatu, i ma charakter zakłócający. Podczas ekspozycji końcowych sytuacyjne zakłócenia odbioru wiadomości kompensowane są systemem nastawień odbiorcy na przetwarzanie komunikatu reklamowego wytworzonego na skutek uprzednich emisji. Intencja odbioru wiadomości prowadzić może do optymalizacji warunków przetwarzania wiadomości przez świadomą regulację własnego zachowania odbiorcy lub zmianę kanału, z jakiego odbierane są informacje na taki, który gwarantuje lepsze warunki percepcji.<br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br>W procesie reklamy, który jest sposobem komunikowania się za pośrednictwem przekazów o znacznym stopniu nieadekwatności w porównaniu do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego