Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
uzyskania pisemnej zgody, - eksponować nazwy Amway na zewnątrz lokalu swojej firmy, na pojazdach lub w książce telefonicznej, - wystosowywać zaproszeń na spotkania poświęcone prezentacji Planu Marketingu i Sprzedaży Amway, podając przy tym, że ich przedmiotem będzie coś innego, - przekazywać lub w inny sposób przenosić prawa wynikające z ich umów dystrybutorskich bez uprzedniej pisemnej zgody Amway Polska, - zabiegać, ingerować lub usiłować nakłonić innego dystrybutora do opuszczenia jego dotychczasowej linii sponsorowania lub do zmiany linii sponsorowania - kupować żadnych towarów od dystrybutorów działających w innych liniach sponsorowania, albowiem Podstawową zasadą Amway jest przynależność do linii sponsorowania, i jej ochrona. Jest ona bowiem fundamentem Planu Marketingu
uzyskania pisemnej zgody, - eksponować nazwy Amway na zewnątrz lokalu swojej firmy, na pojazdach lub w książce telefonicznej, - wystosowywać zaproszeń na spotkania poświęcone prezentacji Planu Marketingu i Sprzedaży Amway, podając przy tym, że ich przedmiotem będzie coś innego, - przekazywać lub w inny sposób przenosić prawa wynikające z ich umów dystrybutorskich bez uprzedniej pisemnej zgody Amway Polska, - zabiegać, ingerować lub usiłować nakłonić innego dystrybutora do opuszczenia jego dotychczasowej linii sponsorowania lub do zmiany linii sponsorowania - kupować żadnych towarów od dystrybutorów działających w innych liniach sponsorowania, albowiem Podstawową zasadą Amway jest przynależność do linii sponsorowania, i jej ochrona. Jest ona bowiem fundamentem Planu Marketingu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego