Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Świat i Podróże
Nr: 12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
nie będzie się popisywał brawurą, bo gór nie da się oszukać, a bezlitośnie może się to obrócić przeciwko nam wszystkim. Na pewno wolelibyśmy nie korzystać z usług Górskiego Ochotniczego pogotowia Ratunkowego.
Dzięki profesjonalizmowi, zapewni nam komfort psychiczny i będzie naszym niezawodnym "żyrantem" powrotu, nawet z trudnych ścieżek. Tak skutecznym, że urokliwe góry niezadługo znów przyciągną nas jak magnes i ulegniemy im bez wahania.(WIP)

SUKCES KOSZTUJE MNIEJ, NIŻ PAŃSTWO SĄDZĄ!
Stwierdzenie, że sukces biura podróży zależy od umiejętności dotarcia do potencjalnych klientów, jest oczywistą prawdą. Większość biur, zwłaszcza nowych, wydaje ogromne kwoty na reklamę. Public relations - kształtowanie wizerunku firmy metodami bardziej
nie będzie się popisywał brawurą, bo gór nie da się oszukać, a bezlitośnie może się to obrócić przeciwko nam wszystkim. Na pewno wolelibyśmy nie korzystać z usług Górskiego Ochotniczego pogotowia Ratunkowego.<br>Dzięki profesjonalizmowi, zapewni nam komfort psychiczny i będzie naszym niezawodnym "żyrantem" powrotu, nawet z trudnych ścieżek. Tak skutecznym, że urokliwe góry niezadługo znów przyciągną nas jak magnes i ulegniemy im bez wahania.&lt;au&gt;(WIP)&lt;/au&gt;&lt;/div&gt;<br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;SUKCES KOSZTUJE MNIEJ, NIŻ PAŃSTWO SĄDZĄ!&lt;/tit&gt;<br>Stwierdzenie, że sukces biura podróży zależy od umiejętności dotarcia do potencjalnych klientów, jest oczywistą prawdą. Większość biur, zwłaszcza nowych, wydaje ogromne kwoty na reklamę. Public relations - kształtowanie wizerunku firmy metodami bardziej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego