Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
francuskiego koncernu Renault pojawia się w dwóch wersjach. Dynamiczna linia karoserii wersji hatchback spodoba się z pewnością kierowcom o skłonnościach wyczynowych, wersja kombi (w Polsce pod nazwą grand tour) przeznaczona jest dla praktycznych miłośników dystynkcji i elegancji. Renault przygotował kilka nowinek technicznych, licząc na zwiększone zainteresowanie użytkowników. Ciekawym novum jest uruchamianie auta i alarmu nie za pomocą tradycyjnego kluczyka, lecz karty elektronicznej. Inne rozwiązanie, spotykana dotąd w autach najdroższych, to czujniki w kołach, ostrzegające kierowcę o uszkodzeniu opon. Także układ hamulcowy z ABS (oraz elektronicznym korektorem siły hamowania EBV) jest efektywniejszy od wcześniej stosowanych: w przypadku gwałtownego hamowania nie przestaje działać
francuskiego koncernu Renault pojawia się w dwóch wersjach. Dynamiczna linia karoserii wersji hatchback spodoba się z pewnością kierowcom o skłonnościach wyczynowych, wersja kombi (w Polsce pod nazwą grand tour) przeznaczona jest dla praktycznych miłośników dystynkcji i elegancji. Renault przygotował kilka nowinek technicznych, licząc na zwiększone zainteresowanie użytkowników. Ciekawym novum jest uruchamianie auta i alarmu nie za pomocą tradycyjnego kluczyka, lecz karty elektronicznej. Inne rozwiązanie, spotykana dotąd w autach najdroższych, to czujniki w kołach, ostrzegające kierowcę o uszkodzeniu opon. Także układ hamulcowy z ABS (oraz elektronicznym korektorem siły hamowania EBV) jest efektywniejszy od wcześniej stosowanych: w przypadku gwałtownego hamowania nie przestaje działać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego