Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Poczta Polska
Rok: 2003
one wyeksponowane w urzędach pocztowych w miejscowościach, z których pochodzą laureaci.
Tekst Arkadiusz Głuszczuk


POCZTA NIEMIECKA
forsuje markę DHL. Program STAR zwiększa zyski o 40%
Deutsche Post ogłosiła, że zamierza do 2005 r. i zwiększyć swe zyski operacyjne aż o 40 proc.Pomóc jej w tym ma integracja doręczeniowych i usług ekspresowych i logistycznych pod jedną wspólną marką DHL. Jest to poniekąd konieczne, gdyż w ub. roku wartość przejętych przez Pocztę Niemiecką różnych firm na świecie przekroczyła 6 mld euro. Często ich czynności dublowały się, na czym tylko traciła efektywność działania. Uniemożliwiało to zaoferowanie klientom bardziej wyspecjalizowanych, a więc i droższych
one wyeksponowane w urzędach pocztowych w miejscowościach, z których pochodzą laureaci. <br>Tekst&lt;au&gt; Arkadiusz Głuszczuk&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br><br>&lt;div type="news" sex="m"&gt;&lt;tit&gt; POCZTA NIEMIECKA <br>forsuje markę DHL. Program STAR zwiększa zyski o 40%&lt;/&gt;<br>Deutsche Post ogłosiła, że zamierza do 2005 r. i zwiększyć swe zyski operacyjne aż o 40 proc.Pomóc jej w tym ma integracja doręczeniowych i usług ekspresowych i logistycznych pod jedną wspólną marką DHL. Jest to poniekąd konieczne, gdyż w ub. roku wartość przejętych przez Pocztę Niemiecką różnych firm na świecie przekroczyła 6 mld euro. Często ich czynności dublowały się, na czym tylko traciła efektywność działania. Uniemożliwiało to zaoferowanie klientom bardziej wyspecjalizowanych, a więc i droższych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego