Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 18.01
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
nieliczne obiekty, przeznaczone do dokonywania zakupów w ilościach hurtowych, takie jak Makro Cash & Carry. Tego rodzaju placówki zaliczane są do pierwszej generacji centrów handlowych. Kolejne lata, a więc 1998- -1999, przyniosły rozwój centrów drugiej generacji, czyli supermarketów powiększonych o znajdujące się obok nich w pasażach handlowych różnorodne sklepy i punkty usługowe. W stolicy i okolicach znajduje się dziesięć takich obiektów o łącznej powierzchni 330 tys. mkw. Większość tego typu placówek należy do dużych międzynarodowych sieci handlowych: francuskich Casino/Geant, Carrefour, E.Leclerc i Auchan, niemieckich i holenderskich Metro, Hit i Ahold oraz angielskiego Tesco. Zdobyły szturmem nasz rynek dzięki oferowaniu tanich
nieliczne obiekty, przeznaczone do dokonywania zakupów w ilościach hurtowych, takie jak Makro Cash & Carry. Tego rodzaju placówki zaliczane są do pierwszej generacji centrów handlowych. Kolejne lata, a więc 1998- -1999, przyniosły rozwój centrów drugiej generacji, czyli supermarketów powiększonych o znajdujące się obok nich w pasażach handlowych różnorodne sklepy i punkty usługowe. W stolicy i okolicach znajduje się dziesięć takich obiektów o łącznej powierzchni 330 tys. mkw. Większość tego typu placówek należy do dużych międzynarodowych sieci handlowych: francuskich Casino/Geant, Carrefour, E.Leclerc i Auchan, niemieckich i holenderskich Metro, Hit i Ahold oraz angielskiego Tesco. Zdobyły szturmem nasz rynek dzięki oferowaniu tanich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego