Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
fizycznych są to tzw. Kundenberater). Ich zadaniem jest oferowanie klientom banku produktów, doradzanie w wyborze najkorzystniejszych form oszczędzania, lokowania wolnych środków finansowych, korzystania z dogodnych kredytów lub innych usług banku. Jeśli klient zdecyduje się na określony produkt, to transakcja jest dokonywana natychmiast przy pomocy owego doradcy. Ich miejsce pracy jest usytuowane w takim miejscu głównej hali bankowej, które zapewnia ogólną jego widoczność, a jednocześnie poufny charakter rozmowy i zawieranej transakcji. Doradcy wykorzystywani są przede wszystkim przy stacjonarnej sprzedaży scentralizowanej. W odniesieniu do klientów banku-osób prawnych (najczęściej przedsiębiorstw) doradcy (Firmenkundenbetreuer) mają za zadanie nawiązanie i utrzymanie kontaktów, przedstawienie całej oferty banku
fizycznych są to tzw. <foreign lang="ger">Kundenberater</>). Ich zadaniem jest oferowanie klientom banku produktów, doradzanie w wyborze najkorzystniejszych form oszczędzania, lokowania wolnych środków finansowych, korzystania z dogodnych kredytów lub innych usług banku. Jeśli klient zdecyduje się na określony produkt, to transakcja jest dokonywana natychmiast przy pomocy owego doradcy. Ich miejsce pracy jest usytuowane w takim miejscu głównej hali bankowej, które zapewnia ogólną jego widoczność, a jednocześnie poufny charakter rozmowy i zawieranej transakcji. Doradcy wykorzystywani są przede wszystkim przy stacjonarnej sprzedaży scentralizowanej. W odniesieniu do klientów banku-osób prawnych (najczęściej przedsiębiorstw) doradcy (<foreign lang="ger">Firmenkundenbetreuer</>) mają za zadanie nawiązanie i utrzymanie kontaktów, przedstawienie całej oferty banku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego