Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
różnic osobowościowych i doskonalenie sposobu zarządzania
zasobami ludzkimi, mniejsze przywiązanie do pisanych formalnych reguł zarządzania i kierowanie się w dużym stopniu intuicją.
Kultura organizacji jako uwarunkowanie działań marketingowych na rynku Unii Europejskiej ma znaczenie zwłaszcza wówczas, gdy działania te są kierowane do instytucjonalnych segmentów rynku lub gdy w strategiach przedsiębiorstw uwzględnia się współdziałanie z innymi firmami, np. w formie tworzenia z nimi aliansów strategicznych. Wtedy podobieństwo systemów kultury organizacji sprzyja osiąganiu sukcesów rynkowych przez tych partnerów.

3. Metody analizy pozycji przedsiębiorstwa i jego produktów na rynku Unii Europejskiej

3.1. Metody badań marketingowych i źródła informacji na rynku UE

Podstawą decyzji
różnic osobowościowych i doskonalenie sposobu zarządzania<br>zasobami ludzkimi, mniejsze przywiązanie do pisanych formalnych reguł zarządzania i kierowanie się w dużym stopniu intuicją.<br>Kultura organizacji jako uwarunkowanie działań marketingowych na rynku Unii Europejskiej ma znaczenie zwłaszcza wówczas, gdy działania te są kierowane do instytucjonalnych segmentów rynku lub gdy w strategiach przedsiębiorstw uwzględnia się współdziałanie z innymi firmami, np. w formie tworzenia z nimi aliansów strategicznych. Wtedy podobieństwo systemów kultury organizacji sprzyja osiąganiu sukcesów rynkowych przez tych partnerów.<br><br>&lt;tit&gt;3. Metody analizy pozycji przedsiębiorstwa i jego produktów na rynku Unii Europejskiej&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;3.1. Metody badań marketingowych i źródła informacji na rynku UE&lt;/&gt;<br><br>Podstawą decyzji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego