Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
komunikacji podział na cechy odbiorcy (grupy odbiorców) przekazu, cechy nadawcy przekazu oraz sposobu konstruowania wiadomości. Najistotniejsze znaczenie przypisywane jest motywacyjnej płaszczyźnie komunikacji wiążącej efektywność procesu reklamy z dostosowaniem formy i treści przekazów do hierarchii potrzeb i wartości reprezentatywnej dla danej grupy odbiorców.
Prezentowane w publikacjach ekonomicznych modele komunikacji rynkowej nie uwzględniają jednak wpływu na proces reklamy czynników związanych z ograniczeniami w odbiorze informacji wynikających z dyspozycji odbiorcy lub wpływu sytuacji odbioru wiadomości. W sposób niepełny traktowane są także dwa istotne problemy: kulturowo ukształtowany sceptycyzm do reklamy, jako źródła informacji oraz zmienność przebiegu odbioru i interpretacji wiadomości na skutek kolejnych ekspozycji komunikatu
komunikacji podział na cechy odbiorcy (grupy odbiorców) przekazu, cechy nadawcy przekazu oraz sposobu konstruowania wiadomości. Najistotniejsze znaczenie przypisywane jest motywacyjnej płaszczyźnie komunikacji wiążącej efektywność procesu reklamy z dostosowaniem formy i treści przekazów do hierarchii potrzeb i wartości reprezentatywnej dla danej grupy odbiorców. <br>Prezentowane w publikacjach ekonomicznych modele komunikacji rynkowej nie uwzględniają jednak wpływu na proces reklamy czynników związanych z ograniczeniami w odbiorze informacji wynikających z dyspozycji odbiorcy lub wpływu sytuacji odbioru wiadomości. W sposób niepełny traktowane są także dwa istotne problemy: kulturowo ukształtowany sceptycyzm do reklamy, jako źródła informacji oraz zmienność przebiegu odbioru i interpretacji wiadomości na skutek kolejnych ekspozycji komunikatu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego