Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
motywowania, a także kontroli i czynności pomiaru efektów.
Sformułowanie kompozycji marketing-mix. Koncepcja marketing-mix stanowi często składnik definicyjny procesu marketingu lub strategii marketingowej. Powstała na Uniwersytecie Harwardzkim w latach czterdziestych i opiera się na założeniu, że oczekiwania konsumentów nie odnoszą się jedynie do konkretnego towaru, ale do określonego zespołu użyteczności. Kompleks ten dzieli się na cztery grupy nazywane skrótowo: produkt, miejsce, cena i promocja (product, price, place, promotion). Połączenie angielskich nazw tych grup stworzyło określenie marketing-mix, znane pod nazwą formuły 4 x P. Marketing- -mix jest więc kombinacją czterech powyższych grup zmiennych, kontrolowanych przez przedsiębiorstwo w trakcie jego działalności
motywowania, a także kontroli i czynności pomiaru efektów. <br>Sformułowanie kompozycji marketing-mix. Koncepcja marketing-mix stanowi często składnik definicyjny procesu marketingu lub strategii marketingowej. Powstała na Uniwersytecie Harwardzkim w latach czterdziestych i opiera się na założeniu, że oczekiwania konsumentów nie odnoszą się jedynie do konkretnego towaru, ale do określonego zespołu użyteczności. Kompleks ten dzieli się na cztery grupy nazywane skrótowo: produkt, miejsce, cena i promocja (product, price, place, promotion). Połączenie angielskich nazw tych grup stworzyło określenie marketing-mix, znane pod nazwą formuły 4 x P. Marketing- -mix jest więc kombinacją czterech powyższych grup zmiennych, kontrolowanych przez przedsiębiorstwo w trakcie jego działalności
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego