Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
odbywa się głównie poprzez wprowadzanie na rynek nowych produktów banku lub produktów ulepszonych (np. w kilku odmianach). Obserwacja i badania ankietowe przeprowadzone w bankach wykazały, że cena nie była aktywnym instrumentem w odniesieniu do tzw. inwestycji marketingowych. Jak już podkreślano, nowe produkty albo produkty usprawnione były oferowane po wyższych cenach w celu ograniczenia ryzyka banku i przerzucenia jego części na klientów banku.

3.7. Dystrybucja produktów banku
Produkty banku muszą być zaoferowane klientom zgodnie z ich potrzebami, czyli w odpowiedniej formie, miejscu i czasie. Realizacja tego celu jest równoznaczna z podejmowaniem określonych działań i wykorzystywaniem instrumentów, które składają się na politykę dystrybucji
odbywa się głównie poprzez wprowadzanie na rynek nowych produktów banku lub produktów ulepszonych (np. w kilku odmianach). Obserwacja i badania ankietowe przeprowadzone w bankach wykazały, że cena nie była aktywnym instrumentem w odniesieniu do tzw. inwestycji marketingowych. Jak już podkreślano, nowe produkty albo produkty usprawnione były oferowane po wyższych cenach w celu ograniczenia ryzyka banku i przerzucenia jego części na klientów banku.<br><br>&lt;tit&gt;3.7. Dystrybucja produktów banku&lt;/&gt;<br>Produkty banku muszą być zaoferowane klientom zgodnie z ich potrzebami, czyli w odpowiedniej formie, miejscu i czasie. Realizacja tego celu jest równoznaczna z podejmowaniem określonych działań i wykorzystywaniem instrumentów, które składają się na politykę dystrybucji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego