Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
zdjęcia i kolorowy film stereofoniczny, niski koszt przekazu - różnice są bardzo duże, zwłaszcza w porównaniu z telewizją, globalny charakter przekazu - dostęp do informacji mają wszyscy użytkownicy sieci; jest to szczególnie istotne w przypadku prowadzenia paneuropejskiej strategii promocji.
W sieci Internetu prowadzą reklamę różne przedsiębiorstwa prezentując swoje produkty, a także występują w charakterze sponsorów.

5.4.4. Kampanie i style reklamy

Jedną z ważniejszych decyzji reklamowych jest, jak już wcześniej mówiliśmy, wybór właściwego stylu reklamy. Na tę decyzję wpływają różne czynniki, m.in. cele wyznaczone reklamie przez same przedsiębiorstwa, cechy produktu, ale także uwarunkowania na rynku działania firmy. Z uwarunkowań społeczno-kulturowych, które
zdjęcia i kolorowy film stereofoniczny, niski koszt przekazu - różnice są bardzo duże, zwłaszcza w porównaniu z telewizją, globalny charakter przekazu - dostęp do informacji mają wszyscy użytkownicy sieci; jest to szczególnie istotne w przypadku prowadzenia paneuropejskiej strategii promocji.<br>W sieci Internetu prowadzą reklamę różne przedsiębiorstwa prezentując swoje produkty, a także występują w charakterze sponsorów.<br><br>&lt;tit&gt;5.4.4. Kampanie i style reklamy&lt;/&gt;<br><br>Jedną z ważniejszych decyzji reklamowych jest, jak już wcześniej mówiliśmy, wybór właściwego stylu reklamy. Na tę decyzję wpływają różne czynniki, m.in. cele wyznaczone reklamie przez same przedsiębiorstwa, cechy produktu, ale także uwarunkowania na rynku działania firmy. Z uwarunkowań społeczno-kulturowych, które
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego