Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na rynku europejskim lukę w postaci popytu na herbatę o różnych smakach owocowych, np. truskawkową, pomarańczową, cytrynową itp. i rozwinęła eksport na wiele rynków.
Niemiecki bank Direktbank analizując popyt na produkty bankowe doszedł do wniosku, że atrakcyjną luką rynkową jest popyt na kredyty dla osób starszych; ten segment rynkowy został w dużym stopniu zignorowany przez inne banki. Początkowo bank skoncentrował się na tym segmencie w Niemczech, a po pewnym czasie rozwinął te usługi w innych krajach europejskich, w których wymieniona grupa wiekowa ma duży udział w strukturze ludności. Efekty takiej strategii okazały się również dobre. Źródło: T. Dalgic, M. Leeuw: Niche Marketing Revisited
na rynku europejskim lukę w postaci popytu na herbatę o różnych smakach owocowych, np. truskawkową, pomarańczową, cytrynową itp. i rozwinęła eksport na wiele rynków.<br>Niemiecki bank Direktbank analizując popyt na produkty bankowe doszedł do wniosku, że atrakcyjną luką rynkową jest popyt na kredyty dla osób starszych; ten segment rynkowy został w dużym stopniu zignorowany przez inne banki. Początkowo bank skoncentrował się na tym segmencie w Niemczech, a po pewnym czasie rozwinął te usługi w innych krajach europejskich, w których wymieniona grupa wiekowa ma duży udział w strukturze ludności. Efekty takiej strategii okazały się również dobre. Źródło: T. Dalgic, M. Leeuw: Niche Marketing Revisited
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego