Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
zapewnia najwyższy komfort jazdy, minimalnie wyższy niż Focus, ale na zakrętach, choć zachowuje się pewnie, dość wyraźnie się przechyla. W tym zakresie palma pierwszeństwa należy się konstruktorom Focusa. Dzięki świetnie zestrojonemu niezależnemu tylnemu zawieszeniu prowadzi się znakomicie. Komfort jazdy również jest na wysokim poziomie. Jeszcze kilka lat temu taki kompromis w klasie kompakt był niemożliwy. Układ kierowniczy Forda również działa najbardziej precyzyjnie, dając najwięcej informacji o tym, co się dzieje z przednimi kołami. Dla niektórych kierowców może być zbyt bezpośredni. Dla mnie nie.


WNĘTRZE

W Golfie i Astrze wygląda tradycyjnie. W Volkswagenie od razu zauważymy wysoką jakość materiałów wykończeniowych. Pod tym względem
zapewnia najwyższy komfort jazdy, minimalnie wyższy niż Focus, ale na zakrętach, choć zachowuje się pewnie, dość wyraźnie się przechyla. W tym zakresie palma pierwszeństwa należy się konstruktorom Focusa. Dzięki świetnie zestrojonemu niezależnemu tylnemu zawieszeniu prowadzi się znakomicie. Komfort jazdy również jest na wysokim poziomie. Jeszcze kilka lat temu taki kompromis w klasie kompakt był niemożliwy. Układ kierowniczy Forda również działa najbardziej precyzyjnie, dając najwięcej informacji o tym, co się dzieje z przednimi kołami. Dla niektórych kierowców może być zbyt bezpośredni. Dla mnie nie.<br><br><br>&lt;tit1&gt;WNĘTRZE&lt;/tit1&gt;<br><br>W Golfie i Astrze wygląda tradycyjnie. W Volkswagenie od razu zauważymy wysoką jakość materiałów wykończeniowych. Pod tym względem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego