Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowa o szkole i nauczycielach, o młodzieży, o turystyce
Rok powstania: 1998
przyszłości, według reformy pana ministra, i ja już tu widzę w mojej szkole głównej, gdzie pracuję, po prostu, nie ma tego, bo to jest akurat dobra szkoła, ale w bardzo przeciętnych szkołach społecznych dochodzi do sytuacji takich, bo jedyne kryterium jest oczywiście, są tylko pieniądze, żeby były na czesne, że w klasie trzeciej, na przykład, szkoły średniej pięćdziesiąt procent uczni…
- Z tego doświadczenia wynika, że Tomek Piątek ma rację, kiedy mówi o tym …
- Że, że takie upowszechnienie, szkolnictwa powoduje taki system, no, nie wiem, choćby troszeczkę, system w niektórych szkołach amerykańskich takich, publicznych, gdzie rzeczywiście, są po prostu, półanalfabeci, jak
przyszłości, według reformy pana ministra, i ja już tu widzę w mojej szkole głównej, gdzie pracuję, po prostu, nie ma tego, bo to jest akurat dobra szkoła, ale w bardzo przeciętnych szkołach społecznych dochodzi do sytuacji takich, bo jedyne kryterium jest oczywiście, są tylko pieniądze, żeby były na czesne, że w klasie trzeciej, na przykład, szkoły średniej pięćdziesiąt procent &lt;gap reason="unclear"&gt;uczni&#133;&lt;/&gt; <br>&lt;who3&gt; - Z tego doświadczenia wynika, że Tomek Piątek ma rację, kiedy mówi o tym &#133; &lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt; - Że, że takie upowszechnienie, szkolnictwa powoduje taki system, no, nie wiem, choćby troszeczkę, system w niektórych szkołach amerykańskich takich, publicznych, gdzie rzeczywiście, są po prostu, półanalfabeci, jak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego