Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Na tę decyzję wpływają różne czynniki, m.in. cele wyznaczone reklamie przez same przedsiębiorstwa, cechy produktu, ale także uwarunkowania na rynku działania firmy. Z uwarunkowań społeczno-kulturowych, które były już także wcześniej charakteryzowane, wynikają zróżnicowane style reklamy, jakie powinny być preferowane w różnych krajach Unii Europejskiej. Oto krótka ich charakterystyka w odniesieniu do wybranych krajów w porównaniu z USA. Znaczenie różnych stylów reklamy w wymienionych krajach jest także związane z preferowanymi środkami przekazu reklamowego. Dominacja prasy w Niemczech, jako środka oddziaływania reklamowego i większe jej znaczenie w tym kontekście od telewizji, wpływają na wzrost roli informacji, prezentacji faktów i jej przewagi nad stylem
Na tę decyzję wpływają różne czynniki, m.in. cele wyznaczone reklamie przez same przedsiębiorstwa, cechy produktu, ale także uwarunkowania na rynku działania firmy. Z uwarunkowań społeczno-kulturowych, które były już także wcześniej charakteryzowane, wynikają zróżnicowane style reklamy, jakie powinny być preferowane w różnych krajach Unii Europejskiej. Oto krótka ich charakterystyka w odniesieniu do wybranych krajów w porównaniu z USA. Znaczenie różnych stylów reklamy w wymienionych krajach jest także związane z preferowanymi środkami przekazu reklamowego. Dominacja prasy w Niemczech, jako środka oddziaływania reklamowego i większe jej znaczenie w tym kontekście od telewizji, wpływają na wzrost roli informacji, prezentacji faktów i jej przewagi nad stylem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego