Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
stabilny i utrzymuje jakość przetwarzania informacji w określonym stanie w sposób bardziej ciągły.
W odniesieniu do psychologii reklamy oraz zachowań konsumenckich, pojęcie zaangażowania związane jest z ważnością określonych produktów lub elementów przekazu reklamowego, zarówno w ich treściowym, jak i formalnym wymiarze. Wysoki poziom zaangażowania wpływa na intensywność przetwarzania przekazu reklamowego w odniesieniu do optymalizacji czasu kontaktu z wiadomością, poszukiwania kolejnych ekspozycji komunikatu, zwiększenia dokładności odbioru przez wpływ na proces uwagi. W wypadku komunikatów reklamowych, które cechuje zminimalizowana pojemność informacyjna, wysiłek poznawczy związany z wysokim poziomem zaangażowania nie musi prowadzić do niezamierzonego przez podmiot obniżenia tego poziomu, ze względu na zmęczenie. W ujęciu koncepcji
stabilny i utrzymuje jakość przetwarzania informacji w określonym stanie w sposób bardziej ciągły. <br>W odniesieniu do psychologii reklamy oraz zachowań konsumenckich, pojęcie zaangażowania związane jest z ważnością określonych produktów lub elementów przekazu reklamowego, zarówno w ich treściowym, jak i formalnym wymiarze. Wysoki poziom zaangażowania wpływa na intensywność przetwarzania przekazu reklamowego w odniesieniu do optymalizacji czasu kontaktu z wiadomością, poszukiwania kolejnych ekspozycji komunikatu, zwiększenia dokładności odbioru przez wpływ na proces uwagi. W wypadku komunikatów reklamowych, które cechuje zminimalizowana pojemność informacyjna, wysiłek poznawczy związany z wysokim poziomem zaangażowania nie musi prowadzić do niezamierzonego przez podmiot obniżenia tego poziomu, ze względu na zmęczenie. W ujęciu koncepcji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego