Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
jest zróżnicowane. Hipermarkety rozwijają się bardzo szybko i dynamicznie w krajach południowej Europy (Hiszpania, Włochy, Grecja i Portugalia), a ich rozwój został zwolniony we Francji i w Niemczech mimo otwierania nowych hipermarketów we wschodnich landach.
W Wielkiej Brytanii zbliżona forma superstores także znajduje się w fazie stagnacji.
W Hiszpanii nastąpił w ostatnim czasie szybki wzrost liczby hipermarketów dzięki korzystnym uregulowaniom prawnym stymulującym ich wzrost oraz dzięki dokonywanym w tym kraju inwestycjom francuskich firm handlowych.
Rozwój tradycyjnych domów towarowych znajduje się w fazie stagnacji, mimo korzystnej ich lokalizacji w centrach miast. Poszukują one w takiej sytuacji nowych atutów konkurencyjnych, co przejawia się we włączaniu
jest zróżnicowane. Hipermarkety rozwijają się bardzo szybko i dynamicznie w krajach południowej Europy (Hiszpania, Włochy, Grecja i Portugalia), a ich rozwój został zwolniony we Francji i w Niemczech mimo otwierania nowych hipermarketów we wschodnich landach.<br>W Wielkiej Brytanii zbliżona forma superstores także znajduje się w fazie stagnacji.<br>W Hiszpanii nastąpił w ostatnim czasie szybki wzrost liczby hipermarketów dzięki korzystnym uregulowaniom prawnym stymulującym ich wzrost oraz dzięki dokonywanym w tym kraju inwestycjom francuskich firm handlowych.<br>Rozwój tradycyjnych domów towarowych znajduje się w fazie stagnacji, mimo korzystnej ich lokalizacji w centrach miast. Poszukują one w takiej sytuacji nowych atutów konkurencyjnych, co przejawia się we włączaniu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego