Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 27.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
sposób na zbudowanie społecznego wizerunku firmy. Korzystają z niego skrzętnie publiczne i prywatne stacje telewizyjne. Telewizja Polska od wielu lat przeznacza wpływy z jednego wigilijnego bloku reklamowego na biedne dzieci, w telewizji Polsat ciągle pojawia się logo Fundacji Polsat i hasło "Podaruj dzieciom słońce", a dzień przed Wigilią telewizja TVN w porze najlepszej oglądalności nadała program o chorych dzieciach, którym pomogła fundacja założona przez Bożenę Walter. Najbardziej medialne są chore dzieci. Największym zaufaniem Polaków cieszy się jednak Jurek Owsiak i jego Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Podczas jubileuszowego X finału WOŚP, który odbędzie się za dwa tygodnie, Jurek Owsiak będzie zbierał pieniądze na
sposób na zbudowanie społecznego wizerunku firmy. Korzystają z niego skrzętnie publiczne i prywatne stacje telewizyjne. Telewizja Polska od wielu lat przeznacza wpływy z jednego wigilijnego bloku reklamowego na biedne dzieci, w telewizji Polsat ciągle pojawia się logo Fundacji Polsat i hasło "Podaruj dzieciom słońce", a dzień przed Wigilią telewizja TVN w porze najlepszej oglądalności nadała program o chorych dzieciach, którym pomogła fundacja założona przez Bożenę Walter. Najbardziej medialne są chore dzieci. Największym zaufaniem Polaków cieszy się jednak Jurek Owsiak i jego Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Podczas jubileuszowego X finału WOŚP, który odbędzie się za dwa tygodnie, Jurek Owsiak będzie zbierał pieniądze na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego