Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
proponowała przysmaki dla smerfów w kształtach i kolorach bohaterów oglądanych dobranocek.

Kiedy AC Nielsen informował, że trzech na czterech konsumentów wybiera w Polsce właśnie lody impulsowe, Zielona Budka już była w defensywie, pozwoliła konkurentom wypchnąć się z plaży. Prawie 80 proc. ankietowanych w wieku 15-34 lat uważało, że konkurencja w większym stopniu uwzględnia ich upodobania. Tymczasem Zielona Budka z uporem trzymała się lodów familijnych, w których była najlepsza.

Wiadro wody i są lody

W czasie samotnych mieleckich wieczorów Zbigniew Grycan patrzył na swoje życie i coraz bardziej (na razie psychicznie) dystansował się od przemysłu lodziarskiego, który go przerastał. Fabryka zatrudniała już czterystu
proponowała przysmaki dla smerfów w kształtach i kolorach bohaterów oglądanych dobranocek.<br><br>Kiedy AC Nielsen informował, że trzech na czterech konsumentów wybiera w Polsce właśnie lody impulsowe, Zielona Budka już była w defensywie, pozwoliła konkurentom wypchnąć się z plaży. Prawie 80 proc. ankietowanych w wieku 15-34 lat uważało, że konkurencja w większym stopniu uwzględnia ich upodobania. Tymczasem Zielona Budka z uporem trzymała się lodów familijnych, w których była najlepsza.<br><br>&lt;tit&gt;Wiadro wody i są lody&lt;/&gt;<br><br>W czasie samotnych mieleckich wieczorów Zbigniew Grycan patrzył na swoje życie i coraz bardziej (na razie psychicznie) dystansował się od przemysłu lodziarskiego, który go przerastał. Fabryka zatrudniała już czterystu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego