Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
poznać", bo "rozkręcają się fajne imprezki". Jest "muzyka z szafy grającej, więc każdy może wybrać coś dla siebie", ale lokal "raczej dla młodzieży", "nie jest sztywno". Luz ma swoją cenę - "barmanka mogłaby się podszkolić", a "obsługa działa powoli". Przy tym jest "słaba wentylacja, strasznie zadymione", nie ma klimatyzacji, więc otwierają w zimie okna i jest zimno". Niewielkie pocieszenie, że "czasem jest karaoke", lokal "blisko centrum".
PUB HIGHLANDER

"Typowo szkocki wystrój", skórzane kanapy, "wykładzin w szkocką kratę, elegancki bar", po prostu "ekskluzywnie". Bywają "goście Klimczoka", "raczej nobliwi starsi goście", ale i tacy, którzy chcą "wybrać się z dziewczyną w ładne miejsce", bo bar
poznać", bo "rozkręcają się fajne imprezki". Jest "muzyka z szafy grającej, więc każdy może wybrać coś dla siebie", ale lokal "raczej dla młodzieży", "nie jest sztywno". Luz ma swoją cenę - "barmanka mogłaby się podszkolić", a "obsługa działa powoli". Przy tym jest "słaba wentylacja, strasznie zadymione", nie ma klimatyzacji, więc otwierają w zimie okna i jest zimno". Niewielkie pocieszenie, że "czasem jest karaoke", lokal "blisko centrum".<br>PUB HIGHLANDER<br>&lt;gap&gt;<br>"Typowo szkocki wystrój", skórzane kanapy, "wykładzin w szkocką kratę, elegancki bar", po prostu "ekskluzywnie". Bywają "goście Klimczoka", "raczej nobliwi starsi goście", ale i tacy, którzy chcą "wybrać się z dziewczyną w ładne miejsce", bo bar
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego