Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Grzegorz Petka
Tytuł: strona o kolejach
Rok wydania: 2004
Rok powstania: 2005
to!! Jest nowy parowóz. Austriacki, który rdzewiał na bocznym torze w Malborku został tu wciśnięty pomiędzy inne eksponaty! Super! Poza tym cóż to za zmiana! Prawie wszystkie lokomotywy zostały POMALOWANE!! Pięknie wyglądają, mają naniesione numerki fabryczne, jak nowe! Aż przyjemnie popatrzeć! Wielki order dla Skansenu!!

Ale po kolei. Po zwiedzeniu wagonu SR61-001 oraz jedynego już SP47-001 oglądamy Pt47-171 (z fikcyjnym oznaczeniem 100), który służył w Rozwadowie pod Lublinem, najdłuższego na PKP Pu29-1, którego wyprodukowano tylko 3 egzemplarze (zrezygnowano z produkcji seryjnej na rzecz modernizacji Pt31), austriacki parowóz nie ma żadnych oznaczeń, niedaleko stoi przekrój Tkt48-179 z
to!! Jest nowy parowóz. Austriacki, który rdzewiał na bocznym torze w Malborku został tu wciśnięty pomiędzy inne eksponaty! Super! Poza tym cóż to za zmiana! Prawie wszystkie lokomotywy zostały POMALOWANE!! Pięknie wyglądają, mają naniesione numerki fabryczne, jak nowe! Aż przyjemnie popatrzeć! Wielki order dla Skansenu!!<br><br>Ale po kolei. Po zwiedzeniu wagonu SR61-001 oraz jedynego już SP47-001 oglądamy Pt47-171 (z fikcyjnym oznaczeniem 100), który służył w Rozwadowie pod Lublinem, najdłuższego na PKP Pu29-1, którego wyprodukowano tylko 3 egzemplarze (zrezygnowano z produkcji seryjnej na rzecz modernizacji Pt31), austriacki parowóz nie ma żadnych oznaczeń, niedaleko stoi przekrój Tkt48-179 z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego