Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
współpracujące z dwutłoczkowymi zaciskami pływającymi, a z tyłu 320 mm z czterotłoczkowym zaciskiem. Wtestowanym motocyklu przednie hamulce zupełnie się nie sprawdzały, prawdopodobnie dlatego, że był to egzemplarz przedprodukcyjny (nr ramy 00003). Moment obrotowy z silnika "F6C" jest przenoszony przez 5-stopniową przekładnię zębatą ("piątka" ma charakter nadbiegu) i dalej poprzez wał Kardana na tylne koło. Klasycznyi bardzo trwały sposób przeniesienianapędu okazuje się niezwykle trwały. Podczas gwałtownego przyspieszania nie daje się odczuć, spotykanego w innych motocyklach wyposażonych w silniki zamontowane poprzecznie (szczególnie w BMW serii R), nieprzyjemnego szarpania na boki. Nawet najbardziej wybredni nie mogą narzekać na zawieszenie (przód - widelec upside-down
współpracujące z dwutłoczkowymi zaciskami pływającymi, a z tyłu 320 mm z czterotłoczkowym zaciskiem. Wtestowanym motocyklu przednie hamulce zupełnie się nie sprawdzały, prawdopodobnie dlatego, że był to egzemplarz przedprodukcyjny (nr ramy 00003). Moment obrotowy z silnika "F6C" jest przenoszony przez 5-stopniową przekładnię zębatą ("piątka" ma charakter nadbiegu) i dalej poprzez wał Kardana na tylne koło. Klasycznyi bardzo trwały sposób przeniesienianapędu okazuje się niezwykle trwały. Podczas gwałtownego przyspieszania nie daje się odczuć, spotykanego w innych motocyklach wyposażonych w silniki zamontowane poprzecznie (szczególnie w BMW serii R), nieprzyjemnego szarpania na boki. Nawet najbardziej wybredni nie mogą narzekać na zawieszenie (przód - widelec upside-down
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego