Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
kołowych stosuje się wały napędowe produkowane przez przemysł motoryzacyjny.
13.5.2. Kinematyka przegubu krzyżakowego
Pojedynczy przegub krzyżakowy charakteryzuje się tym, że przy stałej prędkości kątowej 1 wału 1, prędkość kątowa 2 wału 2 jest zmienna (rys. 13.24).
Wartość prędkości 2 zależy od kąta odchylenia przegubu i od położenia wałów. Położenie wału jest określane przez kąt zawarty między osią krzyżaka związanego z tym wałem a płaszczyzną poprowadzoną przez osie obu wałów.
Prędkość kątowa wału napędzanego 2 jest określona przez zależność [22]

lub

gdzie kąt odchylenia przegubu, 1 kąt określający położenie wału 1, to jest kąt zawarty między osią krzyżaka związanego
kołowych stosuje się wały napędowe produkowane przez przemysł motoryzacyjny.<br>&lt;tit1&gt;13.5.2. Kinematyka przegubu krzyżakowego&lt;/&gt;<br>Pojedynczy przegub krzyżakowy charakteryzuje się tym, że przy stałej prędkości kątowej 1 wału 1, prędkość kątowa 2 wału 2 jest zmienna (rys. 13.24).<br>Wartość prędkości 2 zależy od kąta odchylenia przegubu i od położenia wałów. Położenie wału jest określane przez kąt zawarty między osią krzyżaka związanego z tym wałem a płaszczyzną poprowadzoną przez osie obu wałów.<br>Prędkość kątowa wału napędzanego 2 jest określona przez zależność [22]<br>&lt;gap&gt;<br>lub<br>&lt;gap&gt;<br>gdzie &lt;gap&gt; kąt odchylenia przegubu, 1 kąt określający położenie wału 1, to jest kąt zawarty między osią krzyżaka związanego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego